Ko darīt, ja pašapkalpošanās aparāts neizsniedz preci.
Ja esi veicis apmaksu un neesi saņēmis preci pašapkalpošanās aparāta, noskanē QR kodu, kas ir redzams uz aparāta un aizpildi - "Atlīdzības pieteikums par neizsniegtu preci", par darījumu, kas nenotika līdz galam.
Lūdzu aizpildi prasītos laukumus.
Sadaļā "komentēt" - apraksti preci, noradi cenu, iepirkšanās laiku. Vai vēlies saņemt preci, vai naudas atmaksu. Norādi banku un konta numuru uz kuru veikt naudas atmaksu.
Vēlams pievieno arī fotogrāfiju, kur redzams ka prece ir iesprūdusi, nav tikta izsniegta, nosūti to mums uz e-pastu info@kopadaram.lv
Lūdzam iesniegt 3 dienu laikā pēc darījuma, nosūtot uz e-pastu info@kopadaram.lv
Mēs izskatīsim pieteikumu 1-3 darba dienu laikā un sazināsimies ar Jums.